پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پایه یازدهم

به

 

پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم

 

 

کتاب درسی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب

 

اگر دانش آموز هنرستان هستید باید بدانید که یکی از دروس اصلی شما در رشته کامپیوتر (شبکه و نرم افزار) درسی به نام پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب میباشد. معلم سر کلاس درس بایستی سرعت تدریس خود را با دانش آموزان وفق دهد. شاید یکی تیز هوش تر و یکی کند تر باشد. یک نفر علاقه مند به یادگیری و دیگری اصلا علاقه ای به طراحی وب نداشته باشد. پس شما به عنوان شخصی علاقه مند، ممکن است بخواهید سریع تر و تخصصی تر آموزش ببینید.

در دوره آموزش گام به گام طراحی وب یازدهم قرار است که تمام مباحث مرتبط با پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب هنرستان را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای مورد بررسی قرار داده و آموزش ببیینید. اگر نزدیک امتحان هستید، اگر چیزی از این درس یاد نگرفته اید، اگر میخواهید بیشتر و بهتر یاد بگیرید، به دوره طراحی وب آکادمی آنلاین قاسمی خوش آمدید.

 

تمرکز این کتاب بر روی کار با نرم‌افزار صفحه گسترده Excel، طراحی صفحات وب ایستا HTML, CSS, JavaScript، طراحی صفحات وب پویا PHP، پیاده‌سازی پایگاه داده در وب MySQL, PHP My Admin و مدیریت صفحات وب پویا‎‍‌ می‌باشد.

 

کتاب درسی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب کتاب عمومی است یا تخصصی ؟

 

کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب یکی از کتاب های درسی می باشد که مخصوص دانش آموزان رشته ی شبکه و نرم افزار رایانه گروه برق و رایانه شاخه ی فنی و حرفه ای  می باشد. کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب در دوره دوم متوسطه پایه یازدهم مورد مطالعه قرار می گیرد. کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب یکی از کتاب های تخصصی برای دانش آموزان رشته شبکه و نرم افزار پایه یازدهم به حساب می آید.

 

نرم‌افزارهای مورد نیاز برای یادگیری درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب

 

نرم‌افزارهای زیر را دانلود و روی رایانه‌ی خود نصب نمایید. توصیه می‌شود از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده کنید.

  • Microsoft Office Excel 
  • Notepad++
  • Adobe Dreamweaver
  • Wampserver
  • PHP My Admin – My sql
  • اجرای دستورات PHP تحت وب

 

 

پودمان های کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پایه یازدهم

 

به طور کلی کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم دارای ۵ پودمان اصلی است :

 

  • فصل اول – شایستگی کار با نرم افزار صفحه گسترده
  • فصل دوم – طراحی صفحات وب ایستا
  • فصل سوم – طراحی صفحات وب پویا
  • فصل چهارم – پیاده سازی پایگاه داده در وب
  • فصل پنجم – مدیریت صفحات وب پویا

 

 

و جزییات پودمان های کتاب کتاب پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم به شرح زیر است :

 

  • پودمان اول: کار با نرم‌افزار صفحه گسترده

 

یکی از نرم‌افزار‌هایی که می‌توان گفت در تمام حوزه‌های کاری به خصوص کارهایی که با محاسبات ریاضی و مالی، دسته‌بندی و تحلیل داده و گزارش‌گیری و بانک‌های اطلاعاتی در ارتباط هستند، کاربرد دارد، نرم‌افزارهای صفحه گسترده هستند. نرم افزار اکسل (Excel) یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده به حساب می‌آید که می‌توان از آن در کسب و کارهی مختلف به منظور ایچاد فرمول‌های محاسباتی، تحلیل داده‌ها و طراحی نمودار استفاده کرد. البته ما در آکادمی آنلاین قاسمی آموزش کامل و حرفه ای اکسل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید به صفحه آموزش حرفه ای اکسل از پایه مراجعه کنید .

 

این نرم‌افزار دارای ابزارهای مجهز و کارآمدی است که می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را به صورت تخصصی در حوزه‌هایی مانند امور مالی، رشته حسابداری، آمار، ریاضی و بانک‌های اطلاعاتی برآورده کند. نرم‌افزار صفحه گسترده –اکسل- به گونه‌ای طراحی شده‌  که می توانند به صورت گرافیکی نمودار و خروجی‌های مختلف را تولید کرده و قالب‌بندی‌های متنوع برای متن و مقادیر ریاضی را فراهم کند. دانش‌آموزان در این پودمان آشنایی کلی با نرم‌افزار اکسل پیدا کرده و مدیریت کاربرگ‌ها، کار با انواع داده، قالب‌بندی سلول‌ها، فرمول‌نویسی در اکسل ، کار با توابع مختلف به منظور طراحی انواع نمودار و… را به صورت عملی فرا می‌گیرند.

 

  • پودمان دوم: طراحی صفحات وب ایستا

صفحات وب به صفحاتی گفته می‌شود که المان‌های مختلفی از جمله انواع داده‌های متنی، گرافیکی و چندرسانه‌ای داشته که در دنیای اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شوند. صفحات ایستا یکی از انواع صفحات وب محسوب می‌شوند که برای نمایش دادن اطلاعاتی که به ندرت به تغییر نیاز داشته باشند، مناسب‌ترین گزینه هستند. در واقع صفحات وب ایستا که در درس پیاده سازی سیستم‌های اطلاعاتی و طراحی وب، طراحی آن تدریس می‌شود بر اساس یک نیاز طراحی شده و به بروزرسانی مداوم نیاز ندارند.

از صفحات وب ایستا می‌توان برای آگهی، تبلیغ، شرح فعالیت یا معرفی محصول یک شرکت یا سازمان استفاده کرد. برای طراحی صفحات وب از زبان برنامه‌نویسی HTML5 استفاده می‌شود که از سهولت استفاده برخوردار بوده و می‌تواند از مؤلفه‌های چندرسانه‌ای نیز پشتیبانی کند. دانش‌آموزان در این پودمان از درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب روش ایجاد و توسعه صفحات وب ایستا را آموخته و با دستورالعمل‌ها و ابزارهای نرم‌افزار Adobe Dreamweaver آشنا می‌شوند.

 

البته ما در آکادمی آنلاین قاسمی آموزش کامل و حرفه ای طراحی صفحات وب را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید به صفحه آموزش حرفه ای HTML/CSS از پایه مراجعه کنید .

 

پیشنیاز  طراحی صفحات وب ، مهارت حل مسئله و مبانی برنامه نویسی است  تا بتوانید مشکلات مورد بحث کسب و کارها را تحلیل کنید.

 

  • پودمان سوم: طراحی صفحات وب پویا

برخی صفحات وب در دنیای اینترنت که برای تارنماهای خبری، فروشگاه‌های اینترنتی، آموزش‌های آنلاین و غیره نیاز به بروزرسانی و تغییر مداوم دارند زیرا یکی از ویژگی‌های آن‌ها ثابت نبودن جریان اطلاعات در آن‌ها است. کسب و کارهای مختلف برای توانایی رقابت در دنیای اینترنت نیاز به طراحی صفحات وب به صورت پویا دارند. اطلاعات در صفخات وب DYNAMIC که طراحی آن در درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب آموزش داده می‌شود، به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اطلاعات موجود در پایگاه داده، مشخصات بازدید کننده، زمان بازدید، موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده و غیره از مهم‌ترین عوامل به حساب می‌آیند.

 

یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های صفحات وب پویا دریافت و ثبت نظر کاربران است؛ با توجه به اهمیت انتخاب زبان برنامه‌نویسی مناسب برای طراحی صفحات وب پویا، معمولا از زبان‌های برنامه‌نویسی HTML و PHP برای این منظور استفاده می‌شود. زبان برنامه‌نویسی PHP یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و متن باز است که طرفداران زیادی دارد. دانش آموزان در این پودمان از درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب با یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی PHP و JavaScript روش کار کردن با ابزارهای مورد نیاز برای طراحی صفحات وب پویا را فرا می‌گیرند.

 

  • پودمان چهارم: پیاده‌سازی پایگاه داده در وب

در دنیای اینترنت و طراحی صفحات وب از پایگاه‌های داده به صورت گسترده استفاده می‌شود؛ اهمیت استفاده از پایگاه داده، ذخیره و بازیابی اطلاعات به منظور اعمال تغییرات بر روی آن‌ها و افزایش امنیت داده‌ای کاربران است. به‌روزرسانی داده‌ها در وب در کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می‌تواند موجب جلب و رضایت مشتریان شود. در این پودمان از درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب،‌ دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که با استفاده از ایجاد پایگاه داده می‌توان از هر مکان به اطلاعات دسترسی داشته و آن‌ها را به راحتی بازیابی کرد. پایگاه داده مبتنی بر MySQL از خصوصیات و ویژگی‌های متعددی برخوردار است که می‌توان انتظارات کاربران در دنیای اینترنت را در بالاترین سطح برآورده کند.

 

 

  • پودمان پنجم: مدیریت صفحات وب پویا

 

در دنیای امروز شاهد رشد و افزایش روزافرون تارنماها و وب‌سایت‌ها در اینترنت هستیم؛ این شرایط نیاز به توسعه صفحات وب پویا را به وجود می‌آورد تا بتوان از آن به منظور مدیریت اطلاعات در پایگاه داده تحت وب استفاده کرد. در درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب می‌آموزیم که برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در دنیای وب به پایگاه‌های داده نیاز است. در این پودمان دانش‌آموزان توسعه صفحات وب پویا را آموخته و یک پروژه آنلاین در یک پایگاه داده تحت وب را ‌انجام داده و پیاده‌سازی صفحات وب پویا را به صورت عملی یاد می‌گیرند. این موضوع می‌توانید روی درآمد شما تاثیر گذار باشد و یک مسیر شغلی جدید برای شما باز کند.

 

ما در آکادمی آنلاین قاسمی این امکان را فراهم نموده ایم تا با سبکی کاملا متفاوت و اصولی شما را از آغاز تا پایان دوره پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پایه یازدهم همراهی کنیم و موفقیت شما را در این درس شاهد باشیم.
آموزش HTML, آموزش HTML/CSS, آموزش آنلاین پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم, آموزش اکسل از پایه, آموزش اکسل حرفه ای, آموزش طراحی وب, آموزش طراحی وب پایه یازدهم, پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی, پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم, درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم, درس طراحی وب, دروس هنرستان, دروس هنرستان رشته کامپیوتر, معلم خصوصی, معلم خصوصی درس پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب پایه یازدهم
نوشتهٔ پیشین
توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم
نوشتهٔ بعدی
آموزش نرم افزارهای کاربردی ویندوز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!