توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم

 

 

توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم

 

 

درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم

 

 

توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم عنوان یکی از کتاب های درسی می باشد که توسط دانش آموزان فنی و حرفه ای مورد مطالعه قرار می گیرد. این کتاب سومین درس شایستگی های فنی و کارگاهی می باشد که مخصوص دانش آموزان رشته شبکه و نرم افزار رایانه می باشد. ما به معرفی کتاب درسی توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم  می پردازیم

 

آموزش درس به درس ، نکته به نکته درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم را فقط در آکادمی آنلاین قاسمی بخواهید.

 

درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده یازدهم مخصوص چه رشته ای می باشد؟ 

 

درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده یکی دیگر از کتاب هایی می باشد که مخصوص دانش آموزان رشته فنی و حرفه ای است. کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده در دوره دوم متوسطه پایه یازدهم مورد مطالعه قرار می گیرد. کتاب نامبرده یکی از کتاب های تخصصی رشته شبکه و نرم افزار رایانه می باشد. در حقیقت کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده یکی از کتاب های تخصصی دانش آموزانی می باشد که در رشته شبکه و نرم افزار رایانه گروه برق و رایانه شاخه ی فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.

کتاب درسی توسعه‌ی برنامه‌سازی و پایگاه داده شامل پنج پودمان است و هر پودمان دارای یک یا چند واحد یادگیری است و هر واحد یادگیری از چند مرحله‌ی کاری تشکیل شده است. فهرست پودمان های درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم ، به صورت زیر است:

 

 

پیاده‌سازی پایگاه داده: ابتدا با مفهوم پایگاه داده و اجزای آن آشنا می‌شوید. سپس به روش‌های ایجاد پایگاه داده اشاره شده است و در ادامه، توسعه‌ی پایگاه داده را یاد می‌گیرید.

مدیریت مجموعه داده: مفهوم حلقه‌ی تکرار و آرایه را یاد می‌گیرید و در ادامه، به کاربرد آرایه و روش‌های جست‌وجو و مرتب‌سازی داده‌ها پرداخته است.

طراحی واسط گرافیکی: ابتدا ایجاد واسط گرافیکی کاربر آموزش داده شده و در ادامه، کار با کنترل‌های پیشرفته در محیط برنامه‌سازی شرح داده شده است.

توسعه‌ی واسط گرافیکی: ابتدا کار با ماوس و منوها در محیط برنامه‌سازی آموزش داده شده و در ادامه، کار با صفحه‌کلید و کلاس‌های آماده را یاد می‌گیرید.

مدیریت پایگاه داده: کار با پرونده‌ها و پوشه‌ها در برنامه‌سازی بررسی شده و سپس روش ارتباط با پایگاه داده با محیط برنامه‌سازی شرح داده شده است.

پودمان های کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم

 

کتاب  توسعه برنامه سازی و پایگاه داده از مباحث و عنوان های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام به موضوع منحصر به فردی اشاره دارند. کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده از ۵ پودمان با بخش های مختلف تشکیل شده است که در ادامه به صورت مجزا به بیان هر پودمان پرداخته ایم.

 

 

پودمان اول : پودمان اول کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم پیاده سازی پایگاه داده می باشد. این پودمان از دو واحد یادگیری تشکیل شده است که می توان به واحد یادگیری ۱ و واحد یادگیری ۲ اشاره کرد. واحد یادگیری ۱ تحت عنوان شایستگی ایجاد پایگاه داده و واحد یادگیری ۲ تحت عنوان شایستگی توسعه پایگاه داده می باشد. حجم پودمان پیاده سازی پایگاه داده تقریبا ۵۷ صفحه است.

 

 

توسعه-برنامه-سازی-و-پایگاه-داده

 

 

 

 

توسعه-برنامه-سازی-و-پایگاه-داده پایه یازدهم

 

 

پودمان دوم : پودمان دوم کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم به بیان مدیریت مجموعه داده پرداخته است. این پودمان مانند پودمان قبلی از دو واحد یادگیری تشکیل شده است که می توان به واحد یادگیری ۳ و واحد یادگیری ۴ اشاره کرد. واحد یادگیری ۳ به شایستگی کار با ساختار تکرار و واحد یادگیری ۴ به شایستگی کار با آرایه پرداخته است. این پودمان از صفحه ۵۷ شروع می شود و تا صفحه ۹۹ ادامه دارد.

 

پودمان سوم : پودمان سوم کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم طراحی واسط گرافیکی می باشد. این پودمان مانند پودمان های بیان شده از دو واحد یادگیری تشکیل شده اند از آن ها به عنوان واحد پودمان ۵ و واحد پودمان ۶ یاد می شود. موضوع اصلی پودمان های نامبرده به ترتیب شایستگی ایجاد واسط گرافیکی کاربر و شایستگی کار با کنترل های پیشرفته می باشد. این پودمان تقریبا از ۶۰ صفحه تشکیل شده است.

پودمان چهارم : پودمان چهارم کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم  تحت عنوان توسعه ی واحد گرافیکی می باشد. این پودمان نیز از دو واحد یادگیری ۷ و ۸ تشکیل شده است که واحد یادگیری ۷ به بیان شایستگی کار با ماوس و منو پرداخته است و همچنین واحد یادگیری ۸ به بیان شایستگی کار با صفحه کلید پرداخته است. این پودمان از صفحه ۱۵۳ شروع می شود و تا صفحه ۲۰۵ ادامه دارد.

پودمان پنجم : پودمان پنجم کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم مدیریت پایگاه داده  می باشد و تنها از ۱ واحد یادگیری تشکیل شده است.

 

ما در آکادمی آنلاین قاسمی این امکان را فراهم نموده ایم تا با سبکی کاملا متفاوت و اصولی شما را از آغاز تا پایان دوره توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم همراهی کنیم و موفقیت شما را در این درس شاهد باشیم.
آموزش آنلاین توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم, آموزش پایگاه داده پایه یازدهم, آموزش توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم, آموزش سی شارپ پایه یازدهم, آموزش سیشارپ, پایگاه داده پایه یازدهم, توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم, درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم, معلم خصوصی درستوسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم
نوشتهٔ پیشین
درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی پایه دهم
نوشتهٔ بعدی
پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پایه یازدهم

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!