زبان ویژه کودکان

 

 

 

 

english for kids

این روز‌ها والدین زیادی به دنبال آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود در سنین خیلی پایین هستند. تعداد کودکان دو‌ زبانه در سراسر دنیا رو به افزایش است. هر چه کودکان در سنین پایین تری یادگیری را شروع کنند، به موفقیت بیشتری در شیوایی و روانی زبان انگلیسی دست پیدا می‌کنند و هم‌چنین می‌توانند در دنیای تکنولوژی، پیشرفت کنند.

دو‌‌‌زبانگی فرصت‌های زیادی را برای کودکان فراهم می‌کند. روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد. در ابتدا باید علاقه‌ی فرزند خود را پیدا کنید و با توجه به علایق کودک، آموزش را شروع کنید.

مهمترین فاکتور برای موفقیت در آموزش زبان به کودکان، پیدا کردن روش مناسب و تشویق کردن کودک است.

این دروس مهم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان تنها یک مقدمه برای شروع یادگیری اصولی هستند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که چون کودکان در ابتدای مرحله یادگیری هستند، باید آموزش شان کاملا اصولی باشد وگرنه فرایند یادگیری شان اشتباه و بسیار زمان بر خواهد شد و آنها خود بخود از یادگیری دلسرد می شوند.

 

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با برنامه­ معین روزانه

 

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال معمول داشته باشید. بهتر است جلسات کوتاه و مکرر باشند تا طولانی و کم. برای کودکان بسیار خردسال پانزده دقیقه کافی است و با بزرگتر شدن آن­ها، تمرکزشان بیشتر شده و در نتیجه می‌توانید به تدریج مدت زمان آموزش را طولانی‌­تر کنید. اما به منظور جلب توجه فرزندتان، هم­چنان آموزش­‌ها را کوتاه و متنوع نگه­‌دارید.

سعی کنید هر روز فعالیت­‌های خاصی را در زمان مشخص انجام دهید. کودکان وقتی می‌­دانند، چه کاری را قرار است انجام دهند، احساس راحتی و اطمینان بیشتری می­‌کنند. به عنوان مثال؛ هر روز بعد از مدرسه یک بازی انگلیسی انجام دهید، یا قبل از خواب یک داستان انگلیسی با کودکتان بخوانید و تقویت زبان انگلیسی با داستان را پیش ببرید.

اگر در خانه فضا دارید، گوشه‌­ای را به آموزش زبان انگلیسی به کودکان اختصاص دهید، به عنوان مثال کتاب­‌ها، بازی‌­‌ها ، وسایل کمک آموزشی و ویدیوهای آموزشی را در آن­جا قرار دهید. تکرار ضروری است. کودکان اغلب باید بارها و بارها کلمات و عبارات را بشنوند، تا بتوانند خودشان آن را بیان کنند.

روش­‌های خلاقانه تدریس زبان انگلیسی به کودکان

به­‌کارگیری روش‌­های خلاقانه­، تمرکز و یادگیری کودکان را افزایش می­‌دهد، چرا که تحقیقات دانشمندان نشان داده‌­است که استفاده از روش‌­هایی که حواس پنج‌گانه کودکان را درگیر کند، سطح یادگیری را بالاتر برده و در نتیجه اطلاعات جدید سریع­‌تر به حافظه بلند مدت آن­ها منتقل می­‌شود.

آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش انگلیسی به کودکان با داستان

برای آموزش واژگان جدید به کودکان دبستانی، می­توانید از کتاب داستان استفاده کنید. برای مثال؛ داستان­‌های Dr. Seuss یا نویسندگان دیگری که کتاب­‌های ریتمیک دارند، مانند، Sandra Boynton, P.D. Eastman , Shel Silverstein را بخوانید و تصاویر آن­ها را حین خواندن نشان دهید.

 

با آکادمی آنلاین قاسمی  زبان انگلیسی را به خانه بیاورید.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در دوران کودکی به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های والدین و مربیان است. یادگیری زبان انگلیسی در این سن باعث توسعه مهارت‌های زبانی، فرهنگی و اجتماعی کودک می‌شود و او را برای آینده‌ی تحصیلی و شغلی بهتر آماده می‌کند. یکی از آموزشگاه های آنلاین معتبر و موثر در زمینه‌ی آموزش انگلیسی به کودکان، آکادمی آنلاین قاسمی است.

 آکادمی آنلاین قاسمی با برنامه‌های آموزشی متنوع و منحصربه‌فرد،  و اساتید مجرب، به کودکان امکان می‌دهد تا با روش‌های موثر و جذاب زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

برنامه‌های آموزشی آکادمی آنلاین قاسمی بر اساس سطوح سنی کودکان تنظیم شده است. با استفاده از متدهای مدرن و منابع آموزشی تنوع‌بخش، کودکان  پرانرژی و پویا، با توجه به علاقه و استعداد خود، به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازند. فعالیت‌های مختلف، بازی‌ها، آهنگ‌ها و داستان‌های جذاب، تمرین‌های نوشتاری و شنیداری، و مکالمات عملی و واقعی در کلاس‌ها، موجب تسلط کودکان بر زبان انگلیسی می‌شود. با کلاس های آنلاین ما ، واقعا سر کلاسید .

 

با آکادمی آنلاین قاسمی، کودکان با توجه به نیاز و هدف خود، می‌توانند به صورت مداوم و در جلسات تعاملی، از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرند و به مرور زمان در مهارت‌های زبانی خود پیشرفت کنند.

 

ما در آکادمی آنلاین قاسمی این امکان را فراهم نموده ایم تا با سبکی کاملا متفاوت و اصولی شما را از آغاز تا پایان دوره آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان همراهی کنیم و موفقیت شما را در این درس شاهد باشیم.
آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان, آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان, آموزش زبان انگلیسی مقدماتی, آموزش زبان برای بچه ها, زبان انگلیسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم
نوشتهٔ بعدی
American English File-Starter

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!