درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم

 

 

تجارت الکترونیک و امنیت شبکه

 

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه فنی و حرفه ای

پدیدآورنده کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم رشته فنی حرفه ای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می‌باشد. این کتاب از ۵ پودمان تشکیل شده که فهرست مطالب به شرح ذیل است.

 

فهرست مطالب درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم

۱) پودمان اول : ایجاد کار و کسب الکترونیکی

۲) پودمان دوم : توسعه کار و کسب الکترونیکی

۳) پودمان سوم : راه اندازی مسیریاب

۴) پودمان چهارم : تنظیمات امنیت شبکه

۵) پودمان پنجم : نصب و راه اندازی شبکه افزارها

کتاب درسی تجارت الکترونیک و امنیت شبکه تخصصی است و یا عمومی ؟ 

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه یکی از کتاب های درسی می باشد که توسط دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه مورد مطالعه قرار می گیرد. کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه مخصوص دانش آموزان رشته شبکه و نرم افزار رایانه گروه برق و رایانه شاخه ی فنی و حرفه ای می باشد، در نتیجه از این کتاب به عنوان کتاب تخصصی ویژه دانش آموزان رشته کامپیوتر یاد می شود.

آشنایی با مباحث موجود در کتاب درسی تجارت الکترونیک و امنیت شبکه دوازدهم

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه از ۵ پودمان تشکیل شده است که هر کدام به موضوع منحصر به فردی اشاره دارند. این کتاب از ۲۴۸ صفحه تشکیل شده است. عنوان ها و زیر عنوان های موجود در کتاب کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه و به قرار زیر می باشد.

پودمان اول : عنوان پودمان اول موجود در این کتاب ایجاد کار و کسب الکترونیکی، می باشد. این پودمان تنها از یک واحد یادگیری چون واحد یادگیری ۱ تشکیل شده است که به شایستگی ایجاد کار و کسب الکترونیکی پرداخته است.این پودمان از صفحه ۱ شروع می شود و تا صفحه ۵۵ ادامه دارد.

پودمان دوم : توسعه کار و کسب الکترونیکی عنوان پودمان دوم موجود در این کتاب می باشد. پودمان دوم مانند پودمان قبلی تنها از یک واحد یادگیری تحت عنوان واحد یادگیری ۲ تشکیل شده است که به بیان  شایستگی توسعه کار و کسب الکترونیکی پرداخته است. این پودمان نیز از صفحه ۵۵ شروع می شود و تا صفحه ۱۰۹ ادامه دارد.

پودمان سوم : راه اندازی مسیریاب عنوان پودمان سوم می باشد که مانند دو پودمان قبلی تنها از یک واحد درسی چون واحد یادگیری ۳ تحت عنوان شایستگی راه اندازی مسیریاب تشکیل شده است و حجم آن تقریبا ۴۰ صفحه می باشد.

پودمان چهارم : پودمان چهارم موجود در کتاب نامبرده به بیان تنظیمات امنیت شبکه پرداخته است و تنها واحد یادگیری موجود در این پودمان به بیان شایستگی تنظیمات امنیت شبکه پرداخته است. حجم آن نیز تقریبا ۴۵ صفحه است.

پودمان پنجم : نصب و راه اندازی شبکه افزار ها عنوان آخرین پودمان موجود در این کتاب می باشد و واحد یادگیری موجود در این پودمان به بیان شایستگی نصب و راه اندازی شبکه افزار ها پرداخته است. این پودمان از صفحه ۱۸۳ شروع می شود و تا صفحه ۲۴۷ ادامه دارد.

اهمیت کتاب درسی تجارت الکترونیک و امنیت شبکه ۱۲ در کنکور

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه یکی از کتاب های تخصصی رشته کامپیوتر می باشد در نتیجه این کتاب برای دانش آموزان رشته کامپیوتر اهمیت ویژه ای دارد. این کتاب مانند برخی دیگر از کتاب ها چون دانش فنی تخصصی، نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار و …. در دسته درس های شایستگی فنی قرار می گیرد، در نتیجه کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه در کنکور ضریب ۱۲ دارد.

 

ما در آکادمی آنلاین قاسمی این امکان را فراهم نموده ایم تا با سبکی کاملا متفاوت و اصولی شما را از آغاز تا پایان  دوره درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم همراهی کنیم و موفقیت شما را در این درس شاهد باشیم.
آموزش آنلاین تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم, آموزش آنلاین دروس هنرستان کامپیوتر, آموزش کامل درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم, امنیت شبکه پایه دوازدهم, درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه پایه دوازدهم, معلم خصوصی برای درس تجارت الکترونیک پایه دوازدهم
نوشتهٔ پیشین
نرم افزار Cisco Packet Tracer
نوشتهٔ بعدی
زبان ویژه کودکان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!