نرم افزار Corel-Painter

 

 

corelpainter

 

نرم افزار های عرصه گرافیک آنقدر متنوع هستند که شمارا به دنیایی عمیق و خلاق می کشانند و ساعت ها غرق خلق کاراکترها و تصاویر خاص می شوید.

یکی از این نرم افزار های فوق العاده قدرتمند و ارزشمند نرم افزار corelpainter  یا نقاشی دیجیتال است . این نرم افزار در کنار ابرقدرتهایی همچون فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل هنرنمایی میکند و به  خلق تصاویری خاص و دیجیتالی می پردازد .

در آکادمی آنلاین قاسمی همه نرم افزار های گرافیکی قدرتمند را یکجا آموزش ببینید و به سرعت وارد بازارکار شوید.

 

 

 

Corel Painter

 

Corel Painter قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود.  باید این طور بیان کرد که هر طرحی که کاربر بخواهد  ترسیم کند، به سادگی می تواند با Corel Painter طراحی نماید. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. این محیط نرم افزاری با توجه به آن چه که از Corel سراغ داریم بسیار عادی و طبیعی است. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش هایی سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براشی خاص دارد. با Corel Painter می توان حتی انیمیشن هایی با فرمت های نظیر GIF و AVI تولید نمود.

قابلیت های نرم افزار Corel Painter

 

  • محیطی ساده در عین کارآیی فوق العاده
  • ترکیب رنگ ها به سادگی برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
  • سازگاری کامل با نرم افزار بسیار معروف Adobe PhotoShop
  • افکت های بسیار زیبا و متنوع
  • براش هایی سه بعدی و متعدد
  • سرعت بسیار بالا در لود و ذخیره سازی تصاویر
  • پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری موجود
  • سرعت بسیار بالا در بازیابی و ذخیره سازی تصاویر
  • طراحی انیمیشن و ذخیره سازی با فرمت های GIF و AVI
  • تغییر سایز ، رنگ ، متون و چرخش و … به سادگی و با وجود ابزارهای بسیار کامل
  • پشتیبان گیری از تصاویر ویرایش شده به صورت اتوماتیک
  • از بین بردن رنگ قرمز موجود در عکس ها
  • مدیریت رنگ ها به صورت کاملا حرفه ای
  • انتخاب گر  (Transformation) عکس یا تصویر با توجه به نوع تصاویر
  • محیط کاربری جدا برای مدیریت رنگ ها
  • سازکاری کامل تر با Adobe Photoshop
  • قابیت تشخیص و انتخاب رنگ ها از پس زمینه (برای مثال انتخاب چند رنگ از داخل  رنگ پس زمینه)
  • سرعت و عملکرد سریع تر نسبت به نسخه های قبلی

 

نرم افزار کورل پینتر یا Corel Painter تنها برای نقاشی ساخته شده است و هدف اصلی این نرم افزار نقاشی دیجیتال است. خیلی از کاربران وقتی معرفی نرم افزار کورل پینتر را می خوانند یا از همکاران خود درباره این برنامه می شنوند ممکن است بگویند تمام امکانات کورل پینتر در فتوشاپ هم هست، برای چی با نرم افزار جدیدی کار کنیم؟

 

 

کورل پینتر

چرا کورل پینتر بهتر از فتوشاپ است؟

 

شما برای نقاشی در فتوشاپ لازم است خیلی چیزها را شبیه سازی کنید. ساده تر بگویم. شما در فتوشاپ ادای نقاشی در می آورید ولی اگر قرار باشد مثل یک نقاش، نقاشی کنید باید تمام وسایلتان را آماده کنید. از بوم نقاشی شروع کنیم که انواع و اقسام دارد و شما لازم است بسته به نوع نقاشی که می خواهید بکشید نوع بوم خود را با انواع بافت و تفاوت در جذب رنگ روی بافت بوم انتخاب کنید. در تصویر زیر انواع بافت های بوم را مشاهده می کنید.

 

معرفی نرم افزار کورل پینتر

طیف گسترده ای از brush ها در corel painter وجود دارد

برای اینکه ابزار نقاشی خود را تکمیل کنید بعد از بوم نقاشی نیاز به قلم تخصصی و مناسب نقاشی خود دارید. نرم افزار کورل پینتر ابزار بسیار قدرتمندی برای ساخت انواع قلم تخصصی نقاشی در اختیار شما می گذارد. طیف گسترده ای از قلم های اکریلیک و آبرنگ و غیره را مانند تصویر زیر در اختیار دارید. انواع قلم هایی که ممکن است اصلاً در بازار نتوانید پیدا کنید هم در این نرم افزار وجود دارد.

 

قلم هایی که می توانید سبک های مختلف نقاشی را با آن پیاده سازی کنید. یعنی بدون اینکه درگیر ابزار فیزیکی شوید و یا با هزینه گزاف برای تست آنها را تهیه کنید، در این نرم افزار همه چیز را می توانید آزمایش کنید و برای مثال یک نقاشی سبک امپرسیونیستی را با قلم خودتان بکشید.

 

دیگر قابلیت های نرم افزار corelpainter

 

-توانایی انتخاب از بیش از ۳۰ دسته براش مانند مداد رنگی، گچ، زغال چوب، پاستل، آبرنگ و …

– قابلیت کنترل متن

– افکت های بسیار زیبا و متنوع

– براش هایی سه بعدی و متعدد

– ذخیره سازی فیلم انیمیشن با فرمت های GIF و AVI

– تغییر سایز، رنگ، متون و چرخش و … به سادگی و با وجود ابزارهای بسیار کامل

– پشتیبان گیری از تصاویر ویرایش شده به صورت اتوماتیک

– سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ – انتشار براش ها و محتویات در فضای کاری مدیریت

 

هنر کمپانی Corel آماده سازی نرم افزار های گرافیکی بوده است. نرم افزار هایی فوق العاده کاربردی که کابران را به تحسین این محصولات وامی دارد . شاید بتوان با اطمینان اعلام کرد که بزرگترین شرکت در ساخت نرم افزار های طراحی و نقاشی Corel است.

چندین نرم افزار که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند می توانند سلیقه کابران را به نقاشی های زنده تبدیل کنند.

یکی از محصولات بسیار معروف شرکت Corel به نام Corel Painter قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود.

در یک کلام باید این طور بیان کرد که طرحی که کاربر بخواهد به سادگی می تواند با Corel Painter انجام دهد .

نرم افزار نقاشی دیجیتال کورل پینتر Corel Painter توسط تکنولوژی RealBristle میتواند به کاربر کمک تا نقاشی هایی بسیار طبیعی و رئال را خلق کند. با وجود هزاران براش و قلمو و رنگ و بافت کاغذ کاربر قابلیت های زیادی را برای نقاشی دیجیتال در اختیار خواهد داشت.

 

خروجی گرفتن از کورل پینتر

 

شما بعد از اینکه نقاشی خود را تمام کردید نیاز دارید تا یک خروجی با کیفیت و با قابلیت چاپ بزرگ داشته باشید. نرم افزار کورل پینتر برای این نوع خروجی امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. غیر از انواع خروجی های رایجی که برای انتقال تصاویر می شناسید، می توانید خروجی مستقیم برای نرم افزار ایلاستریتور بگیرید و به صورت برداری از نقاشی خود استفاده کنید!

 

فیلم و انیمیشن در کورل پینتر بسازید

 

شما می توانید انیمیشن فریمی ایجاد کنید. همان انیمیشن هایی که هر فریم جداگانه نقاشی شده و در امتداد هم قرار می گیرد. برای ساخت انیمیشن کافیست از منوی movie یک فایل جدید باز کنید. هر فریم که آماده شد فریم بعدی را نقاشی کنید و خروجی بگیرید!

 

ما در آکادمی آنلاین قاسمی این امکان را فراهم نموده ایم تا با سبکی کاملا متفاوت و اصولی شما را از آغاز تا پایان دوره نرم افزار Corel-Painter همراهی کنیم و موفقیت شما را در این درس شاهد باشیم.
corel painter, corelpainter, digital painting, آموزش corelpainter, آموزش حرفه ای ایلاستریتور, آموزش حرفه ای فتوشاپ, آموزش حرفه ای کورل, آموزش کورل پینتر, آموزش نقاشی دیجیتال
نوشتهٔ پیشین
نرم افزار Flash-Player
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت- Bootstrap-Less-Sass

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!